Uppdatering!!

Så ledsen att vi inte lagt upp några flera delar eller noveller.
Vi ska försöka fixa dehär, iallafall jag! 
 
Jag såg massa osvarade och opublicerade kommentarer och när jag läste dem blev jag tårögd.. Jag hade ingen aning att Ida fick folk att läsa denna lilla novellblogg även om hon sa det.. och även om de är för länge sen. 
Men jag hoppas att vi får upp våra läsare igen, och lite fler! 
 
Om någon fortfarande läser, skicka iväg en kommentar, snälla? Skulle betyda mycket, dessutom vet jag säkert ifall jag borde lägga ner mer tid på noveller, annars struntar jag i det. 
så ja..
Jag ska försöka få Ida med på detta också, det var hon som faktiskt la ut massa på denna, så hade ju vart mycket bra om hon lägger ner tid på det också.. Men jag ska försöka skriva i morgon och få med henne! 
 
Hej! 
/ N.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback