love hurts ' del 16 (SISTA DELEN)

TIDIGARE :
Han rullade runt så han låg över mig. Han kysste mig flera gånger.
Vi låg där tillsammans i gräset tills solen började gå ner.
_______________________________________
3 månader senare :

Mina sår hade blivit rosa ärr och skulle snart försvinna. Jag hade inte mörka ringar under ögonen och jag behövde inte försöka vara någon jag inte var längre. Life's good.
Tyler och jag var fortfarande tillsammans. Jag älska verkligen honom. Han är så speciell. Ibland lagar han mat till mig , han läser för mig och han brukar tillochmed följa med och shoppa. Tyler är en väldiigt speciell kille. Han hade gett mig ett halsband. Det är ett litet kors på. Det står ingraverat på framsidan : Faith. Och på baksidan står det Tyler. För den är ju från honom. Vi var alltid i skolan också. Han är som en bästa vän och pojkvän.
Och Nate. Nate. Namnet gav mig fortfarande rysningar. Men jag var glad att han hade ändrats. Vi hade polisanmält honom förut. Och efter den dagen var han som en helt annan person. Han klarar fortfarande inte av att se mig i ögonen. Men det är ju inte så att han är en dåliog person. Han är en mycket bättre person nu. Han har sagt förlåt till mig och allt sånt. Så de var okej nu.
"Vad tänker du på ?", frågade Tyler och kysste min panna mjukt.
"Nja .. inget speciellt", sa jag och log.
"Jag vet att du tänker på min smexiga mage", sa han och drog upp sin tröja.
Det var absolut inga fel på den magen. Flawless
"Nej", sa jag och slog honom lätt på armen.
Han kysste mig kinden. Sedan la han armarna om mig och flyttade mig närmare.
"Iallafall.. Godnatt", sa han och slängde hans täcke över oss båda.
"Godnatt", viskade jag och gav honom en mjuk kyss på läpparna.
"Vet du vad ?", viskade Tyler.
"Hm.. ne", viskade jag trött.
"Jag älskar dig", viskade han nära mitt öra.
"Jag älskar dig med", sa jag och fnittrade.
Han kysste mig en sista gång på pannan innan vi båda somnade. Tillsammans.
_______________________
Dåligt slut. Förlåt mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback