I miss you ♥ Del 13

TIDIGARE :


Jag lutade mig mot henne och kysste henne mjukt på läpparna. Jag la mina armar runt hennes midja och tryckte henne närmare mig. Det kändes då bra att kunna hålla om henne igen.


____________________________________________________



Britneys perspektiv :


Jag fick tårar i ögonen. Jag kände mig så lycklig. Men jag hade också lite skuldkänslor. Men jag orkade inte bry mig så mycket om dom. Just nu ville jag bara vara här med Adam.
"Jag älskar dig" , viskade jag
"Jag älskar dig med"
Vi kysstes igen. Vi la oss ner i min säng. Jag hade mitt huvud på hans bröstkorg och han drog försiktigt handen genom mitt hår. Jag kände mig inte tom längre. När Adam var med mig var jag lycklig.
"Tror du vi kommer klara det ?"
Jag kollade upp mot Adams ansikte. Jag gillar att han säger 'vi' och inte 'du' eller 'jag'.
"Jag tror det kommer bli svårt. Men vi klara detta", sa jag.
Han kysste mig lätt på pannan och log emot mig.
"Du måste sluta att dricka och röka", sa han.
Han lät allvarlig. Jag svalde nervöst.
"Jag ska." sa jag tyst.
"Barnet kanske redan är skadat ...", sa han.
Jag kände mig som ett monster.
"Oroa dig inte, jag ska hjälpa dig att sluta"
Jag log mot honom igen och han kysste mig igen.
"Har du sagt till din mamma?", frågade han.
"Nej.."
"Varför inte?", han lät lite förvånad.
Jag fick en klump i halsen när jag tänkte på mamma.
"Hon skulle inte bli så glad..", sa jag tyst.
Adam kramade mig.
"Har du sagt något till dina föräldrar ?", frågade jag.
"Nej", sa han.
Vi såg varandra i ögonen , sen började vi fnissa åt ingenting.  Jag kysste honom igen och igen och igen.
Han rullade runt så att han var ovanpå mig. Han höll upp kropp med hans armar för att inte lägga så mycket vikt på min mage. Vi kysstes ännu mer. Varenda kyss var som varm stöt genom hela kroppen. Jag kunde inte få nog av hans underbara kyssar. Jag la mina händer runt hans nacke och tryckte honom närmare mig.
När vi tillslut slutade kyssas var båda andfådda. Han la sig jämte mig igen och jag la mitt huvud på hans bröstkorg. Jag lyssnade på hans hjärtslag.
"Jag älskar dig", viskade jag.
"Jag älskar dig."

_________________________________________________



Tack Anonym för din kommentar :) Hehe :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback