I miss you ♥ Del 12

TIDIGARE :
Varför fattade jag inte det innan! Jag skrev snabbt ett sms till henne.
Vi måste snacka, jag kommer till dig , ses snart :) x
_________________________________________________
Jag hade redan börjat gå när hon svarade.
Okej



Jag stod utanför hennes dörr, jag knackade på dörren och väntade. Britney öppnade dörren och stirrade på mig. Hennes mage var lite större. Mina ögon klistrade fast sig på hennes mage. Jag kände hur jag blev varm inombords. Jag började le. Jag kollade upp mot hennes ögon. Hon stirrade ilsket på mig. Jag bestämde mig för att ignorera det.
"Får jag komma in?", frågade jag snällt
Britney flyttade på sig så att jag kunde gå in. Jag tog av mig mina ytterkläder.
"Vi går upp ", sa Britney och började gå mot trappan.
Jag gick tätt bakom henne uppför trappan och in på hennes rum. Hon satte sig på sin säng och jag satte mig jämte henne. Vi satt där tysta en stund. Jag försökte komma på vad jag skulle säga.
"Britney", började jag.
Hon vände sig mot mig och såg mig i ögonen.
"Jag vill hjälpa dig", sa jag.
Det var ju ... bra sagt. Hon såg ... oberörd ut. Hon rörde sig inte.
"Jag vill hjälpa dig med barnet" , det lät bättre.
"Va ?", sa hon tyst
"Jag vill hjälpa dig med barnet. Jag vill vara här med dig, för att jag älskar dig. Och det var mitt fel att du blev gravid , så jag borde hjälpa dig. Allt detta var mitt fel och jag vill att du ska veta att jag finns här för dig och att jag älskar dig", sa jag snabbt.
Britney såg mig rakt in i ögonen. Det kändes som hon kunde se in i min själ. Plötsligt slog hon armarna runt mig och kramade mig. Jag kramade försiktigt tillbaks.
"Tack", sa hon
Jag kramade henne och jag kunde känna lukten av hennes hår. Jag hade saknat henne så mycket.
"Jag har saknat dig Britney", sa jag.
"Jag har saknat dig med", sa hon och pussade mig lätt på kinden.
Jag släppte taget om henne och såg henne i ögonen.
"Jag älskar dig", sa jag.
"Jag älskar dig med", viskade jag.
Jag lutade mig mot henne och kysste henne mjukt på läpparna. Jag la mina armar runt hennes midja och tryckte henne närmare mig. Det kändes då bra att kunna hålla om henne igen.
___________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback