My Heart Belongs To You ♥ - Del 9

Tidigare :

"Jag älskar dig så mycket", sa han. "Jag älskar dig lika mycket, antagligen mer", sa jag och log. Och vi fortsatte kyssas.
____________________

(HEMMA)

Annie och jag gick hand i hand. "God damn you're beautiful", viskade jag. Hon tittade snabbt bak på mig . Hennes bruna underbara ögon fångade mina. Hon gick baklänges för att kunna se mig i ögonen. Hon stannade . "Vad är det ?", frågade hon. Jag skakade bara på huvudet och fortsatte gå. Jag kände hur hon hoppade upp på min rygg. Jag tog tag i hennes ben och jag kunde höra hennes skratt. Jag började springa . Hon skrek och skrattade . När hon skrattade , skrattade jag. När jag hade sprungit hem med Annie på ryggen , kysste hon mig på kinden och jag släppte försiktigt hennes ben. Jag gick in , krängde av mig jackan och gick för att ta ett glas vatten. Annie gick efter mig. Jag kunde se att mamma & Annies mamma satt i soffan och kollade på tv. " Jag går upp", sa Annie och rörde vid min hand. Hon försvann snabbt upp för trappan. "Jeremy , har du packat ?", frågade mamma. Jag ställde ner glaset. " Nej..", sa jag tyst , "Det är ju typ en vecka kvar". Det gjorde on att säga orden . En vecka kvar. Sen är det över.
Annie :
Jag satt på mitt rum och väntade på Jeremy , eftersom han inte kom efter en stund. Gick jag och tog en dusch. När jag gick in hörde jag att Jeremy gick upp för trappan. "Annie ?", sa han. Hans röst lät skakig. "Jag ska bara ta en dusch , jag kommer snart." Sa jag och gick in i duschen. När jag var färdig , kollade jag mig i speglen. Jag borstade snabbt mitt hår , för att sedan rufsa till det igen. Jag virade handduken runt kroppen och gick till rummet. När jag kom in höll Jeremy på att packa . Jag stelnade till. "Vad gör du ?", frågade jag. Han kollade snabbt på mig och sen på sin väska. "Öhm , jag, jag lägger bara iordning mina saker.", sa han och log ett fakeleende mot mig. Jag tog snabbt på mig kläder medan han "la iordning sina saker" . När han var färdig la han sig jämte mig på sängen. " Ska du åka?", frågade jag. Jeremy svarade inte , han tog min hand och kysste den löst. Jag kollade på honom, drog loss min hand och ställde mig snabbt upp. " Ska du åka ?! " skrek jag. Jag kände hur tårarna började rinna. " Ja", svarade han tyst. Han tittade på mig. Jag torkade snabbt mina tårar. " Jeremy , jag trodde ju att ...", började jag. "Jag trodde du visste att jag skulle vara tvungen att åka nån gång.", han tittade allvarligt på mig. Jag började gråta ännu mer. Jag gick ut och slängde igen dörren. Jag började springa nerför trappan och sen ut. Utan skor eller jacka. Och självklart skulle det börja regna. Jag stannade aldrig , jag bara sprang . Jag visste inte vart förens jag såg stället. Lekparken. Jag saktade ner och satte mig på en gunga . Jag hörde Jeremy skrika efter mig. Jag brydde mig inte. Jag visste väl att han skulle lämna mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback