My Heart Belongs To You ♥ - Del 7

Tidigare :

Jeremy log. "Öh , ", började Jeremy. "Kan vi gå och kolla upp det nu ? , Okej", fyllde jag i. Jeremy skrattade och tog nycklarna till bilen igen.

______________________________

Vi kom fram till danslokalen och som tur var va George där. Jeremy knackade."Kom in",ropade George. Vi gick in. Rummet var stort och på väggen mitt emot dörren satt det enorma speglar. George var svettig , han hade antagligen dansat. "Jeremy undrade om han kunde få vara med i föreställningen", sa jag och sneglade på Jeremy. "Klart han kan , breakdance eller?", George tittade på Jeremy och log."Alltid", svarade Jeremy och log ett snett leende.
Vi pratade lite med George och sen gick vi igen.
Det hade blivit mörkt ute nu . Jeremy startade bilen och började köra hemåt. Jag kände mig ovanligt trött och höll på att somna flera gånger. Bara några meter från huset somnade jag. Jag vaknade till lite när Jeremy parkerade. Jeremy suckade och gick ut ur bilen , sedan gick han runt till min sida och öppnade dörren. Han lyfte försiktigt upp mig. Jag låg som en liten bebis i hans famn. Han bärde mig upp till vårat rum och la mig på sängen.
Jeremy gick till toan för att byta om. Så jag drog av mig alla kläder förutom mitt linne och la mig under täcket. Jeremy kom tillbaks och la sig, han tryckte mig mot honom. Denna gången somnade han före mig. Jag tittade på honom när han sov. Han la sig på rygg. Jag la mitt huvud vid hans hjärta , och jag somnade till hans hjärtslag.
Morgonen :

Jag vaknade av att Jeremy puttade bort mig. Jag rullade runt så att jag låg med ryggen mot honom. " Lördag idag", viskade Jeremy. "Mh",svarade jag sömnigt. Jeremy gick ut ur rummet.
Sakta reste jag mig upp för att leta efter kläder i gaderoben. Jag tog på mig en svart och gul kofta (adidas is her thing c: ) ett par tights och jeansshorts , jag satte upp min bruna kalufs i en liten bulle. Och tog för säkerhets skull med mina solglasögon. Sedan gick jag ner för att äta frukost.
Jeremy satt redan och åt frukost. Jag tog ett glas med oboy och satte mig mitt emot Jeremy vid matbordet. "Vad vill du hitta på idag?", frågade jag. "Shoppa?", svarade Jeremy och försökte låta som Julia.
"Det spelar ingen roll hur mycket du övar , för du kommer aldrig klara av att imitera någon ", sa jag och himlade med ögonen. Jeremy log och ställde sitt glas på diskon. Jag gjorde samma sak . Sedan satte vi oss vid teven för att inte göra någonting.
Vi satt där en stund och hade det allmänt mysigt, tills det knackade på dörren. Jeremy öppnade dörren. Sedan började han skratta och hälsade på gästerna. Jag kollade bak och såg att det var Anthony och David , tvillingarna. Jag började le och hälsade på dem.
__________________________________



Kommentarer
Anna & Sophia - SHARE THE LOVE!<3 säger:

sv: haha eller huur :(!

som sagt han är den klumpiga haha!



följ oss gärna på bloglovin'! det betyder allt för oss! :D

2011-05-24 | 11:44:36
Bloggadress: http://planetjedwardsweden.blogg.se/
Anna & Sophia - SHARE THE LOVE!<3 säger:

sv: aaaawh, guuud vad söööt du äär! :D

den där kommentaren gjorde vår dag!

aaaall our love to you! :D

kram! <3

2011-05-28 | 15:22:43
Bloggadress: http://planetjedwardsweden.blogg.se/
Fanny säger:

This is so AZUM! Skriv meeer!

2011-08-17 | 12:56:37
Bloggadress: http://jedfiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback