My Heart Belongs To You ♥ - Del 6

Tidigare:

Ljudet var nu tydligt och jag såg dom. Fast det var inte lika roligt att se. Det var Jeremy och Julia.

______________________________________
Eller? , Det måste vara Jeremy och Julia. De slutade hångla. Och båda vände sig emot mig. Det var ju inte Jeremy , det var ... Chase ?! What the f*ck... " Hej Annie", fick Chase fram. Va fan , varför trodde jag att det var Jeremy , och varför är det Chase?! Chase släppte Julia , vinkade hejdå till henne och drog med mig bort därifrån. "Seriöst , Julia ?", frågade jag förvånat. "Mh", svarade Chase. Jag stirrade på Chase. Han kunde vara en idiot ibland. "Chase. Julia, hon är en fjortis, och hon kommer att vara otrogen mot dig eller, nåt sånt iallafall", fick jag fram. Chase bara skakade på huvudet och log lite. Jag suckade. " Om du ursäktar mig, så ska jag gå tillbaks till Julia, och du väntar här på Jer", sa Chase och klappade mig på axlen. Jag suckade en än gång och Chase gick iväg. Jag behövde inte vänta länge på Jeremy, bara några minuter senare dök han upp. " Hej ", sa han och log, sedan kysstes vi. Jag flög fram på små rosa moln, tills kyssen avslutades. Jag ville stå där och krama Jeremy föralltid , även om jag just sett något så ÄCKLIGT och AVSKYVÄRT för bara några minuter sen. Jeremy höll fast mit huvud och tittade på mig med en bekymrad, ful min. Jag skrattade åt honom. "Vad har du gjort då ?", frågade han och släppte mitt ansikte. "Ja du , jag såg precis Chase och Julia grovhångla , men annars inte så mycket", sa jag. Jeremy stirrade på mig.  "Seriöst?", frågade han förvånat. "Ja". Jeremy rynkade ögonbrynen , sen gick vi igenom korridoren mot utgången. Vi gick förbi Julias kompisar . de bitchblickade mig . Jeremy la en beskyddande arm runt mina axlar. "Men va fan", sa jag och puttade bort hans arm. Jeremy skrattade åt mig. " Varför får jag inte skydda dig ? ", sa han och gjorde en ledsen min. "Jag är la ingen jävla bebis eller ?", sa jag irriterat. Jeremy skrattade än en gång. Jag såg Kims bil på parkerigen . "Är Kim här ?", frågade jag. Jeremy tog tag i min arm och drog mig mot bilen. " Jag hämtade bilen under håltimmen", sa Jeremy och log stort. Jeremy och bilar ...
Jag satte mig i framsätet och Jeremy startade bilen. Jag tittade på honom . Han såg koncentrerad och otroligt snygg ut. Han stängde av bilen igen."Vad gör du ?" , frågade jag . "Om inte du säger varför du tittar på mig snart , vet jag inte vad jag gör", sa han , lite hotfullt. Jag skrattade , "Jag är inte rädd för dig". Jeremy suckade . Sen slängde han ett papper som låg i sidofacket på mig. " Farlig du är", skrattade jag. "HA-HA", muttrade han. Sen körde han ut från parkeringen. Jag tittade på honom, SÅ JÄVLA SNYGG! Det tog inte lång tid att komma hem. Jeremy suckade och hoppade ur bilen. Jag hoppade också ut ur bilen. Han började gå mot huset och jag följde efter. Jeremy stannade framför dörren och tittade på mig. " Har du fortsatt med dansen", frågade han. Jag nickade till svar.
Jag hade dansat sen jag var 9 år , Jeremy och jag blev vänner igenom dansen , och sen föll vi för varandra..
"Fortsatte du?",frågade jag. Han skakade på huvudet. "Det var inte lika kul utan dig..", viskade han. Jag log för mig själv. Jeremy öppnade dörren och gick in. "Vi har föreställning om några veckor", sa jag , för att jag trodde det kunde intressera honom. " Har ni ?", sa han förvånat och lite glatt . Jag nickade. Det såg ut som Jeremy funderande. Jag gick in i köket ovh tog ett glas vatten. Jeremy kom in."Tror du att jag skulle kunna få vara med i föreställningen ?", frågade han , lite osäkert. " Jag tror att George skulle gilla det", sa jag och log.
George var dansledaren, jag och Jeremy brukade dansa för honom.
Jeremy log. "Öh , ", började Jeremy. "Kan vi gå och kolla upp det nu ? , Okej", fyllde jag i. Jeremy skrattade och tog nycklarna till bilen igen.
_________________________
kort ;oooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback