My Heart Belongs To You ♥ - Del 5

Tidigare:

Sedan kramade han mig. Han luktar så gott! Jeremy la armen runt mina axlar och vi gick bort från lekplatsen , till mitt hus.

________________________

Kvällen:

Jag duschade medans Jeremy spelade tv-spel. Jag visste att jag var kär i Jeremy ( som jag alltid varit ...), men jag visste inte om jag ville vara kär i honom.  Han hade ju sårat mig. Jag ville inte bli sårad igen, men han kanske inte skulle såra mig denna gången. Eller? Jag stöndade åt mina tankar och gick ur duschen. Jag smög in på mitt rum och bytte om till svarta tights en blå tröja och en svart tubkjol. Jag satte upp håret i en hästsvans och gick ner för trappan. Jeremy satt i köket när jag kom ner. Han log ner jag kom ner. " Ska vi ut och göra något ?", frågade han. "Men! , det är ju kallt ute!", sa jag och gjorde en ledsen min. Jeremy reste sig och tog tag i min arm , sedan drog han med mig till mitt rum. Han rotade i sin väska. Han höll sedan upp ett par säckiga jeans och en tjocktröja. Jag skakade på huvudet och vände mig mot min garderob. Jag kastade ett par mjukisbyxor och en hoodie på sängen. "Ut", sa jag till Jeremy. "Varför ?", frågade Jeremy och såg chokad ut. Jag skrattade och puttade ut honom. Jag bytte snabbt om . Jeremy stod utanför och när jag gick ut gick jag rakt in i honom. "Hihi", sa Jeremy och höll kvar mig där. Jag försökte putta honom ifrån mig men han höll mig i ett järngrepp. "Släpp mig, eller bli nerslagen", hotade jag. Jeremy skrattade och släppte mig. Jag gick före honom ner för trappan. Jag skippade mi skinnjacka och drog på mig mina svarta converse med färgade skosnören. Jag öppnade dörren och väntade på Jeremy, som fortfarande höll på me sina vita sneakers. Sedan gick han ut, och tog min lediga hand ( som inte höll i hantaget ), han drog mig intill honom. "Jeremy is a sucker for love", skrattade jag. Han nickade och log. Sedan började vi gå. Vi orkade inte gå längre än till lekplatsen. Vi satte oss på varsin gunga. Klockan var runt åtta-nio och det var mörkt ute, det var även kallt. Jag huttrade lite. "Kom ", sa Jeremy. Jag satte mig i Jeremys knä. Vi gungade sakta , fram och tillbaka. "Ska vi sitta vid bordet?", frågade Jeremy och pekade på ett picnick bord . Jag reste mig. "Kom då", sa jag och log. Jeremy reste sig och vi gick. Jag satte på mig luvan till min hoodie. Jeremy hade redan på sig sin, med en keps under också. Precis som Chase hade haft, idag på morgonen. Jeremy satte sig på ena sidan och jag på den andra, mittemot Jeremy. Jag kände att det vibrerade i fickan. Det var mamma.
Var är ni ?
Vi är oroliga, och det är skola imon!
Mamma.

"Vi måste tillbaks", sa jag och suckade. Jeremy stönade. Jag började gå ,men Jeremy tog tag i min arm, och innan jag han reagera , var hans läppar tryckta mot mina. Det exploderade inom mig. Och jag fick ett svar på alla min tankar. Ja, jag var kär i Jeremy. Ja, jag ville vara kär i honom . Ja, han hade sårat mig. Och Nej, han skulle inte såra mig igen. Kyssen avslutades. "Nothing will ever come between us , 'cause i be standing right next to you" , viskade han. Han citerade " Next 2 You", med Chris Brown och Justin Bieber. Jag kramade honom och vi kysstes igen. Vi var nu officiellt tillsamman igen. Vi stod där och kysstes i mörkret , och min mobil vibrerade irriterat i min ficka. Men inget skulle förstöra denna underbara stund. Det var bara jag och Jeremy , under stjärnorna , på lekplatsen i Scottsdale , Arizona . Jeremy avslutade kyssen. Sedan började vi gå hemåt. När vi öppnade dörren började Kim och mamma skälla på oss, vi ignorerade dom och gick upp för trappan. När vi väl var inne på rummet slängde jag mig på sängen . Jeremy la sig jämte mig. Vi låg så en stund, tills Jeremy rullade runt. Han satt på mig , jag skrattade. Han kysste mig flera gånger. Jag puttade honom så han landade på sin sida av sängen. Jag reste mig och pekade på dörren. "Gå och byt om nu, unge man", retades jag. Jeremy fnös och gick ut med sin väska. Jag drog på mig samma pyjamas som igår. Jeremy kom in igen. Han hade också samma som igår. Jag la mig under täcket och det gjorde han med. Han la sina armar runt mig , och jag somnade i hans famn.
Morgonen:

Morgonen var som alla andra, vi gick tillsammans med Chase. När vi kom fram till skolan la Jeremy armen om min midja när Julia var i närheten. Julia bitchblickade mig varje gång. Jag och Jeremy var ungefär hela dagen. Men han bestämde sig för att följa med Chase på hans lektioner, så efter engelskan gick jag själv mot skåpen. När jag var nån meter ifrån skåpen hörde jag ett sliskigt ljud, det lät som någon hånglade. Jag smög närmare ljudet. Ljudet var nu tydligt och jag såg dom. Fast det var inte lika roligt att se. Det var Jeremy och Julia.
____________________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback