My Heart Belongs To You ♥ - Del 2

Tidigare:
Jeremy öppnade dörren. Fan jag glömde att låsa! "Annie" , sa han ." Du kan gå " , viskade jag. Han tittade en än gång på mig , och sen gick han ut och stängde dörren.


________________________________________


Tårarna tog slut. Jag reste mig upp för att kolla mig i spegelen. Mina ögon var röda och läskiga. " Jävla skit .." , muttrade jag. Jag öppnade dörren försiktig. Jag kollade om jag kunde se om någon . När jag inte såg någon smög jag in på mitt rum. Jeremy var inte där. Jag tog upp mobilen ur fickan. Ett sms från Chase och ett från Kyle. Jag läste sms:et från Chase först
Det stod :
Annie baby !
Harru lust att sova här imon ? ;)
din babe , Chase :)

Jag log för mig själv , sen skrev jag :
Chase , din apa :)
Ska bara kolla med mamsen ;)

Jag struntade i Kyles sms och gick ner för att fråga mamma istället. Jag segade mig ner . Det fanns ju en risk att Jeremy satt där nere. Jag såg att Jeremy satt vid tv:n , jag smög förbi honom och skyndade in i köket till mamma och Kim . "Mamma , kan jag sova hos Chase imon , please" , frågade jag . Mamma tittade mig i ögonen , antagligen för att dom var blodröda. "Det kan du väl ", sa hon tillslut. Jag log och pussade henne på kinden som tack. Sedan fortsatte jag mot trappan, när jag gick upp till rummet stod Jeremy lutad mot soffan och kollade på mig. Jag ignorerade honom och gick upp för trappan. Jag hörde att han följde efter mig. Jag suckade. Jag stängde dörren till mitt rum. För att sedan höra den öppnas igen. " Jävla stalker" , muttrade jag. Jag vände mig om och stirrade irriterat på Jeremy. Han skrattade. "Kul", sa jag. Jeremy satte sig på stolen vid mitt skrivbord. Hela skrivbordet var klottrat med namn och andra "saker".
Jag tog upp mobilen och smsa Chase.
Hej apa ;)
Jag fick , kommer imon efter skolan
och föressten , Jeremy är här..
YAY ..

Jag la mobilen på min mage, och tittade på Jeremy , han satt och ritade in sitt namn i mitt skrivbord.
" Och , vem gav dig tillåtelse till det där ?", Jeremy log till svar. Var han stum nu också ? . " Är du stum?" , frågade jag och höjde ett ögonbryn. "Nej, faktiskt inte " , sa han och log. Jag iaktog honom när han ritade. Fy fan va snygg han var ! "Vad tittar du på?", frågade Jeremy utan att vända sitt huvud mot mig. "Dig", svarade jag , jag försökte hålla tillbaks ett leende. Jeremy gav mig en snabb blick och fortsatte sedan att rita.
Jag kände att mobilen vibrerade.
Okej , bra :D
Jeremy ?! som i Jeremy Morrison ?!
Du måste skoja :O
(JAG ÄR INGEN JÄVLA APA! ):  )

Jag skrattade och  la mobilen på magen igen. Jeremy ritade inte längre , nu satt han och läste namnen och "sakerna" på mitt skrivbord. "Vem smsar du med ?" , frågade Jeremy. "Chase", jag log för mig själv. Jeremy nickade och vände sig mot mig. "Är du fortfarande sur på mig ?", frågade han. Jag tittade på honom från topp till tå."Japp, nothing changes", sa jag och log . Jeremy suckade. Han vände ansiktet mot skrivbordet. Jag tittade extra noga på hans kläder. En baby blå tröja , en svart hoodtröja över och säckiga jeans. OH MY GOD! Så himla snygg . "Alltså sluta stirra på mig !", sa Jeremy , men jag hörde på rösten att han uppskattade det. Jag skakade på huvudet åt hans dåliga lögner. Jeremy log för sg själv.
"Annie,Jeremy , kom ner lite, är ni snälla!",ropade mamma till oss.
Jeremy reste sig upp , Jag kunde inte slita blicken från honom. Jeremy stannade framför dörren och vände sig om . "Alltså , seriöst , sluta stirra",skrattade han. Jag gav honom en vad-menar-du -blick och trängde mig förbi honom. Mamma och Kim satt vid tv:n. " Vad är det mamma ?" , frågade jag. Mamma log mot mig.
"Jag är rädd att du inte kan sova över med Chase, för att Kim och Jeremy ska sova här istället! , Så dom slipper betala för något dyrt hotell , du vet " , mamma log nervöst. Hon var nog rädd att jag skulle få ett utbrott. "Mhm",sa jag bara och log stelt. Jeremy log hånfullt.
_________________
Hur ska detta gå ? 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback