My Heart Belongs To You ♥ - Del 3

Tidigare :

"Jag är rädd att du inte kan sova över med Chase, för att Kim och Jeremy ska sova här istället! , Så dom slipper betala för något dyrt hotell , du vet " , mamma log nervöst. Hon var nog rädd att jag skulle få ett utbrott. "Mhm",sa jag bara och log stelt. Jeremy log hånfullt.

_________________________________


Mamma visade Kim vägen till gästrummet , medans jag och Jeremy var kvar i tv-rummet. "Vi kommer ha sååå kul", sa Jeremy bögigt och började hoppa och klappa händerna. Jag gav honom en, haha-kul - blick. Jeremy log stort.
Mamma kom tillbaka , hon hade lämnat Kim själv i gästrummet. "Då kan ju Jeremy sova inne i ditt rum Annie", sa mamma och blinkade till mig. Det var nära att jag började skrika mamma i ansiktet. Hon hade verkligen ingen hjärna."Visa Jeremy upp då , Annie", sa mamma och log nervöst igen. Jeremy gick och hämtade sin väska , sedan gick vi upp för trappan mot mitt rum. Jag satte mig vid skrivbordet. Jeremy la sin väska vid dörren och slängde sig på sängen. "Så vart ska jag sova ? Här , eller här ?", frågade Jeremy och pekade på de olika sidorna av sängen. "Du och jag ska inte sova i samma säng", väste jag. Jeremy bara flinade.
Kvällen:

Jeremy jobbade med den uppblåsara maddrassen medans jag låg på sängen , med mobilen på magen och tittade på."Kan jag få lite hjälp ?", frågade Jeremy irriterat. " Absolut inte ", sa jag och skakade på huvudet. Tillslut var madrassen uppblåst och Jeremy la sig utmattad på den. Jag tittade på Jeremy när han låg där och blundade. Jag fick en lust att säga "Snygging" , men jag valde att inte göra det. Jeremy öppnade sakta ögonen. "Hej ", sa han bögigt och tittade mig djupt i ögonen. Vi satt så en stund , tittade varandra i ögonen. Jag var så förtrollad av hans fina ögon att jag inte märkte att han rörde vid min kind. Hans händer var varma och han smekte min kind löst.
Jag la mig sakta ner igen. Jeremy låg kvar. Jag hörde att han gäspade . "Sova ?", frågade jag. "Sova", instämde han. Jeremy bytte om på toan , och jag inne i rummet. Jag tog på mig ett vitt linne som slutade vid midjan , så att man kunde se min navelpiercing, och ett par hotpants av blått siden. Jeremy kom in , han hade en tshirt och ett par mjukisbyxor. Jag la mig under täcket på högersidan efter som Jeremy sov på vänstra sidan. Jag hörde hur han vred och vände på sig. Men jag hade redan somnat när all luft åkte ur madrassen. Jeremy suckade. Sedan kröp han in under täcket och la sina armar om min mage. "Nej", stönade jag. Sedan somnade jag. Jeremy somnade några minuter efter.
Morgonen:

Jag vaknade tidigt. Jeremy sov fortfarande. Jag såg att vi låg mot varandra. Hans armar var fortfarande omkring mig. Jag kände lukten av hans parfym. Jag la händerna på mina kinder och drog med naglarna neråt och gjorde ett "iiiiiiih" - ljud. Det är så jag reagerar på det mest underbaraste i världen. Kill-parfym. Jeremy vaknade av mitt lilla ljud . Han öppnade sakta sina ögon och drog sedan min närmare honom, han gav mig en "morgonkram" (typiskt Jeremy) Sedan satte han sig upp , tog sin väska och gick iväg mot badrummet , antagligen för att byta om. Jag gick också och tog på mig. Det blev en grå hoodie med dumbo på och  slitna jeans.
Jeremy kom tillbaka , han hade på sig en öppen tjocktröja med en lila tshirt med tryck  , och säckiga jeans.Snyyggggggiiiiiiiiiiiing ! "Det är skola idag", sa Jeremy och log. Jag nickade och tog min mobil. "Frukost-time", sa jag och puttade Jeremy så han började gå ner. Jag gick till badrummet för att sminka mig ,och Jeremy till köket för att äta. Jag la på foundation , mascara och kajal. Sedan plattade jag håret.
Jag gick till köket för att äta . Jag satte mig jämte Jeremy för att dricka mitt te. Vi satt där tysta tills mamma sa till oss att gå till skolan. Jag tog på mig min skinnjacka, Jeremy hade ingen jacka . Sedan kämpade jag med mina svarta converse , som hade gula , och gröna skosnören. Jeremy hjälpte mig upp från golvet. Han gav mig min handväska och vi gick. Jag kollade min mobil och såg att Chase smsat.
Annie, bannie.
Står vid lekplatsen , samma tid som alltid :).

Jag svarade inte , det var ändå bara ett hus kvar att gå förbi , sen var vi vid lekplatsen. Chase stod där , med luvan på och en keps under. "Apa",sa jag. Chase tittade upp , första på mig ,sen på Jeremy. Chase gick fram till mig ock kramade mig , och sen till Jeremy och gjorde ett handslag som dom kommit på för länge sen. Sedan fortsatte vi mot skolan.
___________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback