My Heart Belongs To You ♥ - Del 1


Chase kastade en stor snöboll på mig. " GAAH!", skrek jag. Chase vek sig dubbel av skratt. " Din idiot!",skrek jag. Chase log snällt och gick emot mig. Han la händerna på min midja.Misstolka inte ! Chase och jag är bästa vänner. Vi har varit bästa vänner sedan riktigt långt tillbaka. Mamma kallar oss tvillingarna.Chase och jag fortsatte gå .  "Hejdå ", sa Chase när vi kom fram till lekplatsen. Jag tittade på honom när han sprang över lekplatsen och in bland träden. Jag hatade att gå ensam.
Det började vibrera i fickan. Jag tog upp mobilen och såg att mamma hade skickat ett sms.
Hej Annie!
Vi har besök
Är du hemma snart ?
Kram Mamma

Jag skrev ett svar
Hej Mamsen
Jag är på vårat kvarter nu

Jag skyndade mig till huset. Jag gick över gräsmattan och in i huset. Jag hörde mammas röst och en bekants röst. Men jag kunde inte sätta fingret på vem det var.Jag tog av mig ytterkläderna och gick in i köket. Kimberly , mammas bästa vän och mamma satt vid matbordet och drack kaffe. Jag stelnade till.Kimberly var Jeremys mamma. Jeremy , som var min förra kille , flyttade från Scottsdale (där jag bor) till New York med Kimberly. Så om hon är här. Är han också här! Jag fick en klump i halsen.
Jag återupplevde dagen då jag och Jeremy gjorde slut.
Jeremy satt på min säng när jag kom hem. Som vanligt satte jag mig i hans knä. Han brukade alltid lägga sina händer på min midja och kyssa mig , flera gånger. Men idag rörde han sig inte. Han kollade upp på mig . Jag såg en tår rinna ner för hans kind. "Gråter du ?", viskade jag. Jeremy puttade ner mig från hans knä så att jag hamnade på sängen. " Vad har jag gjort?",frågade jag . "Inte du..",sa Jeremy. " Jag ska flytta , om , bara några timmar", sa han och tittade mig djupt i ögonen. Jag tittade oförstående på honom. " Jag ska lämna dig om några timmar !", skrek han. Sedan hade han gått ut ur rummet. Jag hade varit för  chockad  för att för att gå efter honom. Efter en halvtimma hade han ringt , och jag hade suttit och gråtit i flera minuter. Jag svarade inte utan
slängde telefonen i väggen.
Mamma tittade oroligt på mig. Jag nickade och gick upp för trappan till mitt rum. När jag kom in , satt Jeremy på sängen , precis likadant som när vi hade gjort slut. Jag kände hur ilskan växte inom mig. Jag slog igen dörren. Jeremy tittade på mig och log. " Va fan gör du här ? " , skrek jag. Jeremys leende försvann direkt. " Jag ville träffa dig" , sa han lugnt . " Nu ?! , varför inte för, ungefär två år sen ?!". Jeremy reste sig upp. " Jag ... är ledsen Annie", sa han och tittade mig djupt i ögonen. " Jag bryr mig inte!", skrek jag. "Sluta skrika ", väste han." Du , jag skriker hur jävla mycket jag vill !", jag stirrade hatiskt på honom. "Inte åt mig !", väste han. " Jo ", sa jag. Jeremy puttade in mig hårt i dörren. " Och vem gav dig rätt till det ?!", skrek han. " Du , när du lämnade mig , för två år sedan !" , Jag märkte hur han närmade sig , jag var rädd att han skulle slå mig. Men istället smekte han min kind. " Jävla äckel!",skrek jag och slog bort hans hand. Jeremy satte sig på sängen igen. " Annie , jag är menar det , förlåt", han såg så liten och svag ut . Jag började gråta. Jag sprang ut ur rummet och in i badrummet. Jag hörde hur han gick ut ur rummet och började banka på badrumsdörren. " Annie , vi måste prata kom ut" . Jag bara satt på golvet och grät.Jeremy öppnade dörren. Fan jag glömde att låsa! "Annie" , sa han ." Du kan gå " , viskade jag. Han tittade en än gång på mig , och sen gick han ut och stängde dörren.
_______________
inte den bästa delen , men men c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback