My Heart Belongs To You ♥ - Del 8

Jag är väl på del 8 , eller hur ? :)
Jag vill tacka Fanny som fick mig att skriva nästa del ! :)
www.jedfiction.blogg.se
~
Tidigare:

Jag kollade bak och såg att det var Anthony och David , tvillingarna. Jag började le och hälsade på dem.



__________________


Anthony och David var enäggstvillingar. De hade mörktbrunt nästan svart hår. Eftersom dom var såna töntar plattade dom faktiskt sitt hår (haha ). Dom hade samma kläder på sig , en röd keps , jeans och en tshirt. "Annie", sa David och kramade mig . Jag log och kramade tillbaks. "Vad gör ni här ?", frågade Jeremy . Jeremy kunde inte sluta le. Han var så gullig. "Vi hörde att du skulle vara med i föreställningen", sa Anthony. " Och vi ville bara se om det var sant!", fortsatte David. Jeremy nickade . "Såå , Är det sant eller?", David sneglade på Anthony och tittade på Jeremy igen. Jeremy gav dom en 'ärudumihuveteller-blick' . "Klart jag är med !2, skrek han sen . Anthony hoppade högt och ropade 'Yeah' . Dom började snacka om föreställningen , så jag bestämde mig att lämna dom i fred.
Morgonen därpå:

Jeremy vaknade före mig igen . Han puttade till mig och fnissade åt mig när jag stönade högt. " Fan va jag hatar dig", mumlade jag och drog täcket över huvudet. Han skrattade igen och drog bort täcket , han pussade mig på nacken flera gånger och jag försökte hålla tillbaks ett leende. Jag började fnissa. "Jag vet att du älskar mig ", viskade Jeremy i mitt öra . Jag kände hans andedräkt mot min hud. Jag kunde inte tänka mig ett liv utan Jeremy. "Jag älskar dig Jeremy", viskade jag. Jeremy log och kysste mig. "Jag älskar dig med", sa han . Sen hoppade han ur sängen och klädde på sig. I rummet denna gången. Han drog av sig tröjan han hade sovit i. Jag kunde se hans mage. Jag stirrade tills en t-shirt täckte hans mage . Jeremy skrattade åt mig . "Du är förjävlig", sa jag och log . Jeremy tittade på medans jag bytte om. Men jag fick honom att vända sig om när jag tog på mig en bh. Vi stod i mitt rum och tittade på varandra. Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra. Jeremy tog tag i mina höfter och drog mig närmare honom. Jag la mina armar runt han nacke . Vi stod ock kramades länge. Det var mysigt. "Jeremy! Kom ner lite!", ropade hans mamma. Jeremy släppte mig och gick ner.
Jeremys perspektiv:

Jag höll Annie i mina armar. Jag kunde känna hennes andedräkt mot min hud. Jag ville aldrig släppa taget. "Jeremy! Kom ner lite", ropade mamma. Jag släppte Annie motvilligt och gick ner för trappan. Mamma satt på soffan. "Vad ?", frågade jag irriterat. " Vi måste åka nästa helg , bara så du vet. Vi kan inte stanna här hur länge som helst.", sa Mamma och tittade på mig. Jag stelnade till. Åka ? Vart ?! "Vad ..", fick jag fram. "Vi ska åka hem Jeremy", sa Mamma och gick till gästrummet. Jag kände hur mitt hjärta bröts i tusen bitar. Jag kände att .. Nej , jag kände ingenting. Jag bara stod där. Tills Annie kom springande ner för trappan. Hon var så vacker. Hennes bruna hår var uppsatt i en tofs. Hon hade uppdragna mjukisbyxor och en linne på sig. "George ringde och sa att vi kanske skulle öva lite eftersom föreställningen är nästa vecka", sa hon. Hennes röst fick mitt hjärta att slå volter. Jag nickade bara. Jag gick upp för att byta om till passande kläder. Jag kände att tårarna rann nerför mina kinder. Jag vill inte lämna Annie en gång till! Jag torkade tårarna och gick ner till henne.
Annies perspektiv :


Jeremy kom nerför trappan. Jag såg att han ögon var lite röda. Hade han gråtit ? "Öh , har du gråtit ?", frågade jag och tittade oroligt på honom. Jeremy bara skakade på huvudet. Jag ställde mig på tå och kysste honom. Han kysste inte tillbaks.
Vi tog bilen till dansstudion. "Annie, Jeremy, jag skulle precis gå , så ni kom passande", sa han och log. Han visade mig hur stereon funkade och sen lämnade han oss själva. Jag lärde Jeremy steg för steg. Vi övade säkert i flera timmar . Jag kunde se svettdroppar rinna nerför hans hals. Så jävla sexigt.
Han satte sig på golvet , flåsandes.  Jag satte mig jämte honom och la armarna om honom. Jag var så glad att han var tillbaks. Jeremy la sig ner , så jag satte mig på honom. Han skrattade och vi kysstes. Han rullade runt så att han var överst. "Jag älskar dig så mycket", sa han. "Jag älskar dig lika mycket, antagligen mer", sa jag och log. Och vi fortsatte kyssas.
___

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback